Aktiesnakken — Februar 2013
-
Dette er en BOBFISH-Ligheden er faktisk slående-https://www.google.dk/search?q=blobfish&hl=da&client=firefox-a&hs=Egs&tbo=u&rls=org.mozilla:da:official&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=YWUWUbThCInrswa5_oEI&ved=0CDQQsAQ&biw=1680&bih=810
-
-
Ok her er så et spionfoto af Pete.Det forklare også hvorfor han er rejst meget langt væk
-http://ungmor.dk/phpbbforum/viewtopic.php?f=124&t=171798 -
se lige her hvad 93.000 vindmøller på 3MW kan. http://www.proinvestor.com/boards/63851/VESTAS-ER-STRONG-BUY#63945
-
Elbilerne kommer i løbet af de næste 10 år. De kommer i starten til at dominere i byerne, fordi de bliver den eneste form for transport der forbliver tilladt der. Byerne slipper både for støj og møg. Desuden vil elbilen være billigere en traditionelle motorer i anskaffelse. Dels på grund af lavere afgifter. Der vil også medføre en stor reduktion i CO2 udledningen og på den måde være med til at mindske jordens opvarmning.
Der er masser af andre sundheds fremmende fordele. Desuden vil elbilen være
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind