Aktiesnakken — Februar 2013
-
Enig-Det eneste situation der kunne retfærdig gøre en samling er ved et bud på fabrikken og det finder vi nok ud af hvis det sker-Alt andet snak om indsigt og indflydelse handler efter min overbevisning om frustration og fejl vurdering af hvad der er realistisk muligt
-
Cykling, er det ikke mest retfærdigt, at vurdere det nuværende FVS, ud fra de personer der har taget magten og blæser på alt moral, etik, aftaler, vedtægter, ja faktisk på alt som ikke passer dem? Jeg syntes ikke, det er retfærdigt at dømme et fremtidig FVS, til at være en forening hvor man støtter et EGO, før vi har set personsammensætningen og handlingerne.
-
Jeg har fuld forståelse for, at du og andre ikke ser et formål i FVS, men berettiger ikke til at være dømmende over for andres handlinger, på forhånd. I øvrigt giver det helt sig selv, hvis det lykkes at vælte Vagn og søn, og FVS så stadig ikke kan finde en fællesnævner for aktionærerne, så glider det ud i sandet.
-
Ja, det er et cirkus, men jeg finder det prisværdigt at nogle gider at gøre en indsats for at vælte Vagn og søn, og i øvrigt gider at stille sig som garant for synspunkter, der kan repræsentere de små aktionærer, uanset om man kan se et formål eller ej. Bare fordi man ikke kan se et formål, så behøver man ikke nødvendigvis være indædt modstander.
-
Det ved jeg ikke pete, og det er hypotetisk. Jeg kan jo ikke tage stilling til en pris, før jeg kender forudsætningerne. Jeg vælger bare at tro på, at der kommer et bud efter turnaround, og jeg vil være sikker på, at der ikke bliver foræret noget væk. Hvis jeg altså kan.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind