Aktiesnakken — Januar 2013
-
Lidt læsning som afspejler mit livssyn-http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE1872532/alderdom-er-et-helvede/
-
0det er tankevækkende at aftalen om 375-650 tårne i på colorado fabrikken er 2 år. PTC spiller givet ind på længden af aftalen. Den er jo skræddersyet til udløb af PTC i 2013.
-
Ja. PTC blev vedtaget uden særlig omtanke i forbindelse med fical cliff. Det er givet en nødløsning både i forhold til vindenergiens udvikling og i forhold til arbejdspladser. Håber der kommer en afløser inden alt for lang tid, der kan bruges af både den der står for forarbejdet til de forskellige sites og vindmølle producenterne.
-
"It's time for Congress to support a comprehensive energy strategy by delivering long-term certainty for businesses and investors in renewable power," http://www.businessgreen.com/bg/news/2237369/us-urged-to-back-trillion-dollar-clean-energy-opportunity
-
En af grundene til at Vind branchen generelt er faldet har været et synspunkt om at 2013 blev et rædsels år for industrien-Nu har kina medlt sig med 18gw-PTC er forlænget-Australien-Canada-Tyskland-Inden-Afrika klør på-Hvor slemt bliver det egentlig ?-http://www.r
enewableenergyworld.com/rea/news/article/2013/01/wind-power-looking-strong-in-2013 -
-
Kunne de ikke bare i det mindste skrive- den ramte vi ikke lige i røven-http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/240895/vestas_og_de_tre_store_problemer.html
-
Ingen vækst ?-http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&ei=wQ3OUNXJN47KsgbrqYGYCw&hl=da&prev=/search%3Fq%3Dv112-%2B3.0%2Bmw%26start%3D10%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DWHz%26sa%3DN%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:w&rurl=translate.google.dk&sl=en&u=http://www.renewableenergyworld.com/rea/news/article/2013/01/developers-will-invest-1-9-trillion-in-clean-energy-over-next-five-years%3Fcmpid%3Drss&usg=ALkJrhgocX4tVLCOjtlTQ7kEnFmft
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind