Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Aktiesnakken — Januar 2013

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Aktiesnakken
8.7k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • C Offline
    C Offline
    cykling
    wrote on sidst redigeret af
    #4688

    Det danske afgifts system er meget venligt over for dyret her-Sådan en skal Ditlev tjene til mig-http://www.fdm.dk/nyheder/tesla-x-med-unikke-bagdoere

    1 Reply Last reply
    0
    • C Offline
      C Offline
      cykling
      wrote on sidst redigeret af
      #4689

      Jeg ved godt jeg har skrevet det 1000 gange-Men den fart der er på klima ændringerne-Vil ændre de fleste menneskers indstilling i et meget hurtigt tempo-Desværre er det lidt som med vores tobak pete-Vi tager det først alvorligt når advarslerne bliver store nok-Men det bliver de også hvad klimaet angår-Startende for alvor med FN-Klima
      rapporten i efteråret.

      1 Reply Last reply
      0
      • C Offline
        C Offline
        cykling
        wrote on sidst redigeret af
        #4690

        Så vi er ikke så meget i tvivl / uenige om udviklingen-Mere om hvornår.Men du må da give mig at de naturkatastrofer der kommer efterhånden med jævne mellemrum-Påvirker debatten i den retning som taler for handlin
        g.

        1 Reply Last reply
        0
        • C Offline
          C Offline
          cykling
          wrote on sidst redigeret af
          #4691

          Enig-Men bare et lille blink i advarsels lamperne på et A-Kraftværk i Japan og den nuværende regering er færdig helt færdig.

          1 Reply Last reply
          0
          • C Offline
            C Offline
            cykling
            wrote on sidst redigeret af
            #4692

            Det jeg mener er bare at opmærksomheden omkring problem stillingen er så betændt-At bare det mindste signal vil blive tolket ( overfortolket ) i retning af dommedag-Og så vender hele fokus sig mod alternativ
            energi.

            1 Reply Last reply
            0
            • C Offline
              C Offline
              cykling
              wrote on sidst redigeret af
              #4693

              Lidt læsning som afspejler mit livssyn-http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE1872532/alderdom-er-et-helvede/

              1 Reply Last reply
              0
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #4694

                0det er tankevækkende at aftalen om 375-650 tårne i på colorado fabrikken er 2 år. PTC spiller givet ind på længden af aftalen. Den er jo skræddersyet til udløb af PTC i 2013.

                1 Reply Last reply
                0
                • C Offline
                  C Offline
                  cykling
                  wrote on sidst redigeret af
                  #4695

                  Vi mangler af årsager jeg er komplet uforstående overfor-Stadig og få klarhed over hvad PTC aftalen egentlig indebære.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #4696

                    Ja. PTC blev vedtaget uden særlig omtanke i forbindelse med fical cliff. Det er givet en nødløsning både i forhold til vindenergiens udvikling og i forhold til arbejdspladser. Håber der kommer en afløser inden alt for lang tid, der kan bruges af både den der står for forarbejdet til de forskellige sites og vindmølle producenterne.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user
                      wrote on sidst redigeret af
                      #4697

                      "It's time for Congress to support a comprehensive energy strategy by delivering long-term certainty for businesses and investors in renewable power," http://www.businessgreen.com/bg/news/2237369/us-urged-to-back-trillion-dollar-clean-energy-opportunity

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • C Offline
                        C Offline
                        cykling
                        wrote on sidst redigeret af
                        #4698

                        Hvis noget sådan blev vedtaget ville det
                        nok bringe os tæt på tivoli inden for en uge.:-)

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • C Offline
                          C Offline
                          cykling
                          wrote on sidst redigeret af
                          #4699

                          En af grundene til at Vind branchen generelt er faldet har været et synspunkt om at 2013 blev et rædsels år for industrien-Nu har kina medlt sig med 18gw-PTC er forlænget-Australien-Canada-Tyskland-Inden-Afrika klør på-Hvor slemt bliver det egentlig ?-http://www.r
                          enewableenergyworld.com/rea/news/article/2013/01/wind-power-looking-strong-in-2013

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • C Offline
                            C Offline
                            cykling
                            wrote on sidst redigeret af
                            #4700

                            favicon

                            (www.renewableenergyworld.com)

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • C Offline
                              C Offline
                              cykling
                              wrote on sidst redigeret af
                              #4701

                              Så ved jeg godt at ordre indtaget i 2012 er faktuelt lavt-Men ordre ind til afslutning halvåret 2013 kan sagtens nå og komme op-Og hvis de skal nå nogen af de mål der er blevet opstillet så må de snart
                              tikke ind på faxen.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • C Offline
                                C Offline
                                cykling
                                wrote on sidst redigeret af
                                #4702

                                Kunne de ikke bare i det mindste skrive- den ramte vi ikke lige i røven-http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/240895/vestas_og_de_tre_store_problemer.html

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • C Offline
                                  C Offline
                                  cykling
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #4703

                                  Ingen vækst ?-http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&ei=wQ3OUNXJN47KsgbrqYGYCw&hl=da&prev=/search%3Fq%3Dv112-%2B3.0%2Bmw%26start%3D10%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DWHz%26sa%3DN%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D810%26tbs%3Dqdr:w&rurl=translate.google.dk&sl=en&u=http://www.renewableenergyworld.com/rea/news/article/2013/01/developers-will-invest-1-9-trillion-in-clean-energy-over-next-five-years%3Fcmpid%3Drss&usg=ALkJrhgocX4tVLCOjtlTQ7kEnFmft

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • golfhouseG Offline
                                    golfhouseG Offline
                                    golfhouse
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #4704

                                    God søndag alle sammen, har lagt en plan, bare så i ikke bliver nervøse... Vestas falder til 20,- fredag og fredag aften vinder jeg eurolotto 170 mio. så smider jeg de 100 mio. i Vestas aktier. og kursen stiger til 45

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • C Offline
                                      C Offline
                                      cykling
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #4705

                                      Så nu er du på på linie med Bernstein-Det er et komplot.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • R Offline
                                        R Offline
                                        RTH
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #4706

                                        cykling> spændende bliver det nu med q4 (håber på en lille overraskelse her), regnskab og så om vi kan se perspektiverne og om de har styr på det

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • C Offline
                                          C Offline
                                          cykling
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #4707

                                          De har bare ikke og skuffe-Ebit 2,5 og omsætning medium af udmeldt så går de i nul efter særlige poster-Det ville være stort-Og så et rimeligt positivt syn på 2013-Så er vi +50

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger