Aktiesnakken — Januar 2013
-
Det er ganske enkelt en pris per tons
-
det er den i hvert fald i det tilbud jeg har liggende

-
husk på at jo højere tårnet bliver jo tykkere og større i diameter bliver den i bunden
-
så jo højere du når op jo højere er prisen per 10m
-
nej slet ikke. Det er som sagt med stor sandsynlighed den lille 1,6mw mølle. og prisen på møller i us er væsentligt billigere end i eu
-
så jeg vil nok groft estimere det til 1,5mio per mw. gange op til 1500mw. Altså op til 2,25 mia
-
de har den i mange forskellige højder. Men i US hvor det generelt blæser meget så er tårnhøjden oftes også en del lavere end mange stder i eu
-
lige præcis den amerikanske tårn fabrik og kina/norge støberri var det jean marc nævnte som muligheder for at få andre ind. Så dejligt at se det ske
-
vestas tårnfabrik skulle også være den der kan producere til den laveste enheds omk i nus
-
den er total speciel designet til tårn produktion med direkte adgng til jernbanen. De har sindsyg mange km jernbane inden på deres grund
-
mon ikke de kan holde en 10+% brutto margin
-
skrev også +10%

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind