Aktiesnakken — December 2012
-
Enig, Wind. Jeg får det til at lyde som om, at jeg tager mine Vestasaktier med i graven. Slet ikke. Lige nu, grundet den lave kurs er Vestas i opkøbsfare. Når/hvis kursen er i 200-300 ser jeg slet ikke den risiko. Jeg sælger også når jeg ikke ser mere værdi i udsigten.
-
Jeg ser da gerne at arbejdspladserne bliver i DK, men det er en regeringsopgave.
-
Et firma er aldrig i fare for opkøb på grund af kursen,men på grund af værdisætningen,og et opkøb i 200 er mere sanssynligt om forretningen går godt,end et opkøb i 30 , når der er underskud !!!

-
Ok,men de færreste går efter noget der ikke viser mulighed for turn- around
-
Nej,hjulmand,kursen er langt under " potientalet " men lige nu laver de underskud !! Bragende .... . Så kursen er korrekt,nu !
-
40.000.000 er med til at sætte kursen hvor den er i dag.
-
Short
-
Du glemte det vigtigste,det de virkelig tjener penge på : service ! Derimoder deres investeringsbehov umådeligt stort,og noget skal ske for at ordrebeholdningen skal være noget værd,ellers æder udgifterne op det hele,og de har ikke bevist,endnu,at det er vendt ?
-
Enig hjul. desuden er den globale placering også et aktiv. Det koster at opskalere. Det er MHI også bevidst om. og service som fisk skriver er årsag til en større værdi.
-
Om ....og kun om det bliver delt,cykling !
-
Værdien ved op køb er aktiver minus gæld plus goodwill( badwill? ) og plus ukendt fremtidsudsigt,minus risikorabat,og så er vi nok på en halvtredser,max ! Lige nu .
-
Bortset fra det tror jeg slet ikke på et opkøbsscenarie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind