Aktiesnakken — November 2012
-
kan I huske den fra sidste år også. nøjagtigt det samme
-
Den indtjening kom bare aldrig
-
Det er fucked up (bear)
-
hvis de laver penge i 2013, så køber jeg en bioporto aktie
-
for så står verden ikke længere og så har Maya indianerne nok været ledet af en dansk ceo og taget et år fejl i uptake

-
Aka,rent vrøvl,Vestas kan betale gælden,det er stor forskel,forretningen går en del bedre end Torms !!! Og 2013 blir da
dres bedste år længe,de lover jo overskud
-
Fortsæt det gode arbejde cykt så får du O.-.
-
O:- Aka kan da heller ikke gøre det ordentilg
-
Jeg kan huske Torms navnkyndige (shark) af en formand skulle svare på et spørgsmål om Torms 10 milliarder store gæld. Vil rentestigning betyde noget for jer. Næ nej. Ingen betydning. Der lå Torm i 44. Idag ligger den i 2,5 men så ejer aktionærerne tilgengæld også kun 10%
-
det er ikke 8 kvartaler siden!
-
nu må vi private sku mande os lidt op herinde på (pi)
De tager jo røven på os. -
og vi sidder og klapper på sidelinien, men vores kapital forsvinder i huller så sorte som Sambo
-
failure is not an option....jeg er helt færdig af grin
-
Den forsvinder ikke den investeres
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind