Aktiesnakken — November 2012
-
det er ligesom om at alle nøgletallene bare er fundet på
-
nå hov istedet for positiv cashflow så glibbede der lige et par milliarder nede på lageret. Men det er bare noget forskydning
-
kan I huske den fra sidste år også. nøjagtigt det samme
-
Den indtjening kom bare aldrig
-
Det er fucked up (bear)
-
hvis de laver penge i 2013, så køber jeg en bioporto aktie
-
for så står verden ikke længere og så har Maya indianerne nok været ledet af en dansk ceo og taget et år fejl i uptake

-
Aka,rent vrøvl,Vestas kan betale gælden,det er stor forskel,forretningen går en del bedre end Torms !!! Og 2013 blir da
dres bedste år længe,de lover jo overskud
-
Fortsæt det gode arbejde cykt så får du O.-.
-
O:- Aka kan da heller ikke gøre det ordentilg
-
Jeg kan huske Torms navnkyndige (shark) af en formand skulle svare på et spørgsmål om Torms 10 milliarder store gæld. Vil rentestigning betyde noget for jer. Næ nej. Ingen betydning. Der lå Torm i 44. Idag ligger den i 2,5 men så ejer aktionærerne tilgengæld også kun 10%
-
det er ikke 8 kvartaler siden!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind