Genmab — Marts 2021
-
Tirsdagens aviser med ATP, Mærsk og Spar Nord https://www.proinvestor.com/investornyt/673365/tirsdagens-aviser-med-atp-maersk-og-spar-nord
-
@Stockbull, hvis din forventning er kurs 1500 ved Epco flop - hvad er din forventning så ved Epco succes, taget den aktuelle kurs i ca. 2100 med i betragtningen? Er der allerede indregnet 600 kurspoint af Epco potentialet?
-
Der er naturligvis mange ubekendte i denne ligning. Så værdien af Dara + kontanter er ca. 1500 point, NPV 80-90 mia. kr. og Epco er 2500 kurspoint i et optimistisk udfald.
-
Eller tillægger du værdien af resten af virksomheden, som udvikling, brand og materielle aktiver, en del af de 2500 point i upside?
-
Ja vi lå omkring 1500 inden Abbvie aftalen og retsagen som jeg lige husker så jeg vil ikke blive forbavset hvis markedet banker kursen ned under 1500kr hvis Epco fejler. I 2017 blev kursen banket 48% ned p.g.a solid ( som stort set ingen havde værdisat ) så jo det kan blive grimt hvis Epco fejler
-
Enhver investor bør være bekendt med value at risk. Erindre svagt faldet omkring solid stuidet...... Nu skrev du min mellemregning.... nemlig overreaktionen ved en dårlig nyhed
-
Der er altid interessant at høre bud på værdien af de enkelte aktiver (EVA), særligt at høre JvW vuredere, at Epco bliver et større aktiv en Dara. Hvilket ikke er lov, men et godt bud i min optik
-
-
In the patient described, we also show that daratumumab therapy influenced the dynamics of several immunoregulatory cytokine levels (IL-6, IL-10, IL-17, IFN-γ, TNF-α, TGF-β) indicating an immunomodulatory effect of the drug beyond plasma cell depletion. In addition, we provide a literature review on the use of daratumumab in autoimmune conditions, including multi-treated and refractory patients with autoimmune hemolytic anemia (both CAD and warm forms), Evans syndrome (association of autoimmune
-
The Immunomodulatory Effect and Clinical Efficacy of Daratumumab in a Patient With Cold Agglutinin Disease. https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fimmu.2021.649441/full
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
der var også et massivt shortangreb under denne ørkenvandring