Genmab — Juni 2020
-
Totally agree with you E L

-
But i am happy with the deal , specifically because @Pensionisten can now finally relax into the summer

-
Jeg synes man skal prøve at læse alle mine kommentar fra i dag igen. Hvis man så stadig mener jeg bare er negativ hvem leder så efter hullerne i osten
jeg forholder mig konstruktiv til aftalen. Der er rigtig gode elementer i den og så er der elementer jeg bestemt ville have lavet anderledes. For netop ikke at lægge så meget dræn på Genmab de kommende år. Jeg tror vi vil se analytikerne komme til at skrue gevaldigt op for udgifterne de kommende 3-4 år. Mere end hvad de stigende indtægter kan -
Bære
-
Genmab har da bestemt råd til det. Jeg synes bare de kunne have struktureret den finansielle del sf upfront vs udviklings milesten
-
Milestone bedre
-
De kan få max $690 mio i udviklingsmilestone for 3 programmer. Bemærk JnJ har brugt 20 mia på alene dara
-
Og det er nu 50% af det beløb Genmab skal betale. Derfor ville jeg heller have haft lavere upfront mod signifikant højere milestones
-
Trolmand- nu er du
jo også helt sikkert bedre til at forhandle en sådan partner aftale end Jan og hans meddirektører, med mange års erfaring;-) -
Det kan man sætte på formel. Der er vægtet sandsynligheder for et stof går fre en fase til den næste og igen frem til fuld fede fase 3. Så man vil få mere end dobbelt op på milesones ved at udskyde fra upfront til fase 3
-
Jeg skrev tidligere at 500 mio flyttet fra upfront til udvikling og godkendelse formentligt kunne betyde 1,5 mia. altså ca $1 mia ekstra og dermed også $1mia mere i overskud over de næste 3-4 år end elllers
-
jeg går med EL og GeorgeBest her, enestående upfront betaling langt bedre end en masse fugle på taget. Dem har vi snakket meget om de sidste par år
-
vi har sukket efter en deal i meget lang tid, denne indfrier forventningerne i mine øjne
-
Vi ved at ca 50% af de 1,15 mia er epco og 60% af det er udvikling og godkendelse. Altså ca 2,5 mia kr. Genmabs pris for udviklingen (hvis det bliver en succes som vi alle håber på) bliver mere end dobbelt op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind