Genmab — Maj 2020
-
hvad er dit kurstarget for dem Pensionisten? Selvom du sikkert ender med at tage dem med i graven
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle bruge alt den tid til, hvis jeg en dag slipper mine genmab aktier 
-
3xafvisning i 1997....Bruddet skal nok komme.
-
@pensionisten du må altså ikke skrive “opkøb....” man får sgu et helt CHOK

-
@Pensionisten: Så er de kun én mulighed tilbage. Ud at bruge alle pengene, og forsøde resten af livet. Så hjælper du også økonomien på vej. Ved godt det med skatten, men det går jo til et godt formål:-)
-
Bulder..Det er en helt logisk reflektion.
-
Men enig i at chancerne er små - og hvis der skal lidt mere kød på disse rygterne, så ville det være rart med en større ligevægtig partner - og det skulle næsten være Novartis så. De kunne i givet fald sætte sig på Ofa i MS og Epcoritamab - det kunne samlet måske hamle op med JNJs andel.
-
Men så længe Genmabs forskningsmaskine kører som den gør i øjeblikket, så ser jeg helst de forbliver selvstændige - hvis de begynde at fjumle rundt med sen-fase studier, så ser jeg måske anderledes på det. Eller hvis de i givet fald får et produkt godkendt, men ikke formår at sælge det, så er tiden måske til at lade et større selskab overtage.
-
Amivantamab
Amivantamab
Amivantamab
Amicantimab research was in Korea as you know...
http://www.medisobizanews.com/news/articleView.html?idxno=69764 -

-

-
Janssen press release - Janssen Presents First Data from Phase 1 Study of BCMAxCD3 Bispecific Teclistamab in Patients with Heavily Pretreated Relapsed or Refractory Multiple Myeloma https://www.prnewswire.com/news-releases/janssen-presents-first-data-from-phase-1-study-of-bcmaxcd3-bispecific-teclistamab-in-patients-with-heavily-pretreated-relapsed-or-refractory-multiple-myeloma-301060672.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind