Genmab — December 2019
-
Nej, vi må afvente og se hvad de disker op med af forbedringer. Behandlingen er jo ikke ligefrem ambulant, som ved dara-kombinationerne. Men når de en dag frem til en ambulant off the shelf car-t uden alvorlige bivirkninger, så er situationen en anden.
-
Ok, så var jeg lidt uklar. Nej jeg mener at som tingene ser ud nu vil 1. linjebehandling med dara give patienten 5 år at leve i inden relaps. Herefter får patienten yderligere 5 år efter 2. linje evt med dara genbehandling. Og fra 3 linje og frem får partienten yderligere en årrække at leve i med car-t eller BiTEs. Sådan ser billedet ud lige nu, og der er ikke udsigt til at car-t når frem til 1. linje - men det kan jo ændre sig.
-
Et af de meget interessante spm, der blev debatteret på IMF's symposium i går var, hvad der sker når stort set alle vil få dara i 1. linje. Vil det så være muligt at genbehandle med dara i 2. linje eller skal man skifte til noget andet. Meningerne var delte, og det kan jo få stor betydning for peaksale-estimaterne.
-
Hvis jeg ikke har misfrostået helt, skulle en af årsagerne til, at pts bliver refraktære over for Dara, netop være, at den udstillede cd38-mængde mindskes - det var der, PD1/PDL-1 hæmmerne kunne opregulere cd38 mængden igen. Så må man vel antage, at isa heller ikke vil virke?
-
Melflufen Dara
https://twitter.com/BertrandBio/status/1203696119705935872 -
Oncopeptides presents promising data from the Phase 2 ANCHOR combination study in patients with RRMM at ASH Annual Meeting 2019
STOCKHOLM — December 8, 2019 — Oncopeptides AB (Nasdaq Stockholm: ONCO) will today present updated
News Powered by Cision (news.cision.com)
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind