Genmab — Juni 2019
-
Hvad skal man svare ? Salgstallene taler sit tydlige sprog og de første 2.5-2.6 mia er hjemme uden MAIA og ser ikke nogen risiko p.t. Jeg er af natur ikke ikke typen der begynder at panikke for en deadlien er overskerede alarmerende og p.t er vi stadig i H1 og mon ikke der er yderligere 1 måneds elastik inden de 3 mia bliver presset. Sidst men ikke mindst er jeg lang og ligeglad med om de 3mia bliver 2.9. Ser det naturligvis som en mulighed for at supplere og handler derefter via CFDer
-
@stockbull, hvorfor dette standard svar "så sælg dog", hver eneste gang en anden har en bekymring??? Det er ikke særligt nuanceret, der må være plads til alle! Det har vi haft oppe og vende rigtig mange gange
-
Fordi det er der samme som panikker over RTOR som Jan nu engang har har informeret deadline H1 og mit bedste råd er at sælge hvis maveskindet ikke kan holde til de sidste par ugers ventetid. Jeg ville selv sælge hvis jeg var i tvivl og en aktie case så derfor er mit generelle råd at sælge hvis man er i tvivl og en case.
-
det er vi enige om, men at skrige så sælg dog konstant, underbygget af teorier om at jan er super konservativ, og går med livrem og seler, det hænger ikke sammen Derudover må der være plads til alle, pessimist/optimist eller hvad man nu er!!
-
Angående RTOR, så har Genmab ved tildelingen sagt H1, men han har ved de to seneste CC+s sagt, at alt gik godt og godkendelsen var nært forestående - af den grund synes jeg da godt man kan undre sig lidt.............specielt igen set i lyset af at Genmab måske ønsker at hente penge og at ingen af de seneste mange måneders præsentationer i diverse investorhuse kommer offentligheden til skue.
-
Dermed ikke sagt et de 3 mia er 100% sikkert men personligt tror jeg på de 3 mia kan nås også selvom RTOR skulle lade vente på sig til Juli. Men en nedjustering tror jeg ikke på p.t. Hvis det skulle komme på tale bliver det tidligst i.f.m Genmabs Q2 regnskab den 14 August
-
det sidste har jeg tænkt rigtigt meget på, specielt fordi der er mange af os, der har fulgt alle disse healtcare conferences
-
kan slet ikke se ideen i, at de ikke skal være offentlige
-
enig mht roche etc- Darzalex, hvad kan det være, synes alle data er super, hvad tænker du på??
-
Personligt kan jeg ikke huske Genmab før har holdt denne form for tavshed, hvilket er meget underligt ! Forklaringen med Genmabs nye IR team holder ike - Andrew virker meget godt inde i tingene allerede og det er stadig Jan der gør sig på scenen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind