Genmab — Maj 2019
-
Ny video på websiden
-
Er der nogen der har en ide om hvornår der kommer nyt fra FDA ?
-
Når biotek lykkes skal der være penge til andre end dem har direkte adgang til kassen. Ellers kommer der ikke penge til den næste biotek. Får aktionærerne først det indtryk at det kun kommer ledelse, medarbejdere og bestyrelse til gavn når biotek lykkes - så er der ingen der vil biotek.
-
Jeg er faktisk ikke vildt imponeret over Genmabs kunnen. Så vidt jeg forstår, så var det nærmest held, at Daratumumab blev til noget. Havde de ikke først forkastet det? Og der er åbenbart meget begrænset interesse fra andre virksomheder, for at lave en aftale med Genmab om deres nye teknologier/platforme.
-
Indimellem går der lidt rygter om at GEnmab kunne tænkes at lave et større samarbejde - det har Jan også selv nævnt på et tidspunkt - det kunne i princippet passe fint ind i de udeblevne aftaler, så lad os håbe det bliver udgangen af det hele......
-
Enig @Sukkeralf, jeg har også god tiltro (og håb!) til teprotumumab. Der skal i hvert fald mere modning af pipelinen til, for at løfte kursen over 11xx- niveauet.
-
Genmab er en succeshistorie og jeg er glad for mine aktier i selskabet.I forhold til at rage til sig af selskabets værdier, så må jeg dog give nohope ret. Det ligner ikke noget, at bestyrelsen genoptager tildelingen af warrents til sig selv. Den eneste positive signalværdi der er i det er, at disse warrents kun bliver penge værd, hvis aktien fremadrettet stiger i kurs. Med de $-tegn bestyrelsen har i øjnene, sker det nok også. Derfor ser jeg ingen grund til at sælge ud af aktierne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind