Genmab — Januar 2019
-
-
Det er jo det vi ser allerede i sektoren: "Jefferies healthcare strategist Jared Holtz is a short-term biotech bear saying that profit-taking "makes sense" through this earnings season considering the sector's market-leading performance so far this year"
-
-
Ja, med de briller på kan man godt se det bliver vanskeligt at guide. Men han rammer jo nogle meget vigtige centrale punkter som man mangler svar på. Det flade salg i US er jo ganske givet ikke kun på grund af stole mangel. Men hvad er det så. ? Håber på nogle svar når regnskabet Q 4 kommer . Og de skal helst være gode.
-
hvad var SH tallet??
-
han skriver at vi har sh tallet, jeg kan ikke se det??
-
"Genmab får sænket kursmålet af Jefferies til 1700 kr. fra 1900 kr.
Anbefalingen "køb" fastholdes samtidig.
Op til det sænkede kursmål havde Jefferies' Genmab-analytiker, Peter Welford, det mest optimistiske kursmål blandt alle de analytikere, som Bloomberg News har indsamlet kursmål og aktieanbefalinger fra.
Nu deler Peter Welford den største optimisme med Anastasia Karpova, der er analytiker hos Kempen. Her lyder anbefalingen af Genmab-aktien på "køb". " God morgen
-
God morgen

-
Morn, 1700 er fint og realistisk 12 mdr target. I øvrigt er jeg på linie med Novods ebit estimat 1898 mio kr for 2019. Har 1825 i mit regneark. JPM har 1832. Så baseret på disse tal ligger vi og laller omkring PE 32-34 og det vil i min lille verden sige vi har negativ værdi af pipelinen.
-
1700 om 12 måneder. Den er solgt

-
Det er for lidt. Den skulle gerne være i kurs 3000 i 2021
Pipelinen må lige komme lidt i gang 
-
@StockBull Jeg er så absolut med på dit, og forstår bestemt ikke kursudviklingen specielt her på det sidste med de gode resultater de har opnået. Reelt set er det vel "kun" solide der er glippet.
-
*dit hold
-
Når det så er sagt kan jeg nemt følge JVs tankegang om strategien. Jeg er bare uenig med ham om at det er en god ide at stå for en masse selv (også selvom det koster på den nuværende kurs). Potentialet på længere sigt er større ved at bibeholde rettighederne så længe som muligt, men det er ricisiene naturligvis også. I sidste ende kommer det jo an på hvor meget af pipelinen der bliver en succes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind