Genmab — November 2018
-
Det var mere insinuering i tweetetet at at man skulle prøve Rd først og så D-Rd. Det kræver vel et helt nyt studie for at kunne sige noget som helst kvalificeret om, hvor vidt der vil være en OS forskel på D-Rd vs. Rd med tilføjelse af D ved progression. Er der nogen grund til at tro at det ikke skulle være bedre (også for OS om end sværere at bevise pga mindre forskel)?
-
Netop. Det er i mine øjne et helt irrelevant tweet. Det ser jo fornuftigt ud og vil med al sandsynlighed blive bedre. Den kommentar kan man jo give til stort set alle lignende studier på dette stade. Alt andet ser fremragende ud, så det er rent brok.
-
Q&A er kl. 15.
-
-
Jeg takker for spørgsmål til Q&A. Vi har fået næsten dobbelt så mange sammenlignet med tidligere Q&A sessions.
-
Salget må jo også stige med tidligere adgant til dara. Når infusionsstole nævnes som bottleneck (eller andre ting), så er det bare en andel af klinikkerne der har problemet som en reel bottleneck, så jeg forventer da at salget kommer til at stige kraftigt og hurtigt med godkendelse i første linje ..
. -
Raun 11.41. Nej, men det er påfaldende at CITY kommer med en nedjustering af deres kursmål på hele 30 % ovenpå MAIA. det er som om den med vold og magt skal holdes nede. Også påfaldende at hver gang der kommer nye gode data kommer der dagen efter et eller andet negativt fra diverse " analytikere " så den falder i stedet for at stige. Tankevækkende.
-
Fra artiklen i Medwatch:
-
Bibob. Det skyldes nok nærmere analytikerens forfængelighed. Hvor ofte ser du kursmål der afviger med knap 100% fra den reelle kurs? Manden kommer jo til at ligne en komplet idiot når han anbefaler køb og 100% upside, når kursen kun syntes at gå ned.
-
"Maia-dataene er betagende. Det er bedre end nogen data, jeg nogensinde har set før i førstelinjebehandling af myelomatose," siger Jan van de Winkel og vurderer, at "det sætter en fuldstændig ny standard.”
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind