Genmab — Oktober 2018
-
Så er der vist ingen, som har lavere kursmål, end hvor vi er nu. Mon ikke der snart kommer en nedjustering fra selskabet? Hvis ikke, så er der garanteret tid til at justere kursmål a la justeringerne fra Berenberg og JP Miorgan i dag. Svært at få øje på det positive pt. Øv x øv.
-
Kunne vi da bare få sådan en overskrift på Genmab også: https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/371063/novo-bloedermiddel_faar_saerstatus_i_usa.html?utm_source=all_rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_feed
-
Tjae...måske er det her i chatten markedet henter inspiration;)....mon ikke vi ser på 801 i morgen...skole eksempel i dag - hold tilbage med salg når indexene falder...sælg når index stiger. Har casen ændret sig med -20% de sidste 30 dage? Var det fint, at vente på ekstra gode data fra MAIA om et år - det tror jeg.
-
Ingen tvivl om, at der også lures her på chatten af visse deltagere, men næppe udlandet, som bare tæppebomber i dag. Mandag morgen starter i 945 og her tre handelsdage efter 821. Knocked my socks off

-
Jeg tror måske at jeg er en af mange som måske har ladet sig inspirerer at de mange positive debattører her på sitet og ikke gik ud i tide.
-
AaBforever...Du har vel din egen strategi for exit når du går ind i en aktie?
-
Det har kostet...men hvis alle de positives fremtidsvisioner ang. kursraketten Genmab bare holder lidt vand er der da et lille håb om at redde noget af det tabte tilbage.
-
[email protected] er for billig. Var tingene så simple havde chatten ikke været så trist pt.;)
-
Helge..jeg er lægmand..ikke læge...derfor må man lytte...læse..høre.
-
ro på nu - vi skal bare have alle vinkler med - og helst undgå personligt ladede udgydelser
-
enhver er ansvarlig for sine egne beslutninger
-
Der er gode fundamentale årsager til at dette kursfald ikke er rimeligt. Dermed ikke sagt, at aktien ikke kan falde i kurs. Det kan alle gode aktier gøre. Her er det en god idé at have en exitstrategi.
-
Det anfægter jeg ikke.
-
I sidste ende er ansvaret mit.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind