Genmab — Oktober 2018
-
Det har kostet...men hvis alle de positives fremtidsvisioner ang. kursraketten Genmab bare holder lidt vand er der da et lille håb om at redde noget af det tabte tilbage.
-
[email protected] er for billig. Var tingene så simple havde chatten ikke været så trist pt.;)
-
Helge..jeg er lægmand..ikke læge...derfor må man lytte...læse..høre.
-
ro på nu - vi skal bare have alle vinkler med - og helst undgå personligt ladede udgydelser
-
enhver er ansvarlig for sine egne beslutninger
-
Der er gode fundamentale årsager til at dette kursfald ikke er rimeligt. Dermed ikke sagt, at aktien ikke kan falde i kurs. Det kan alle gode aktier gøre. Her er det en god idé at have en exitstrategi.
-
Det anfægter jeg ikke.
-
I sidste ende er ansvaret mit.
-
Korrekt Helge...men Genmab er ikke bare faldet....den er styrtdykket!
-
Ren Kamikaze
-
Men pyt det er jo kun penge...;:)
-

-
ptjah minus 4-5 procent per dag bliver efterhånden også til penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind