Genmab — Oktober 2018
-
De seneste 6 måneder er tallet 219.000.000. I dag er omsætningen kl.14,30: 142.000.000.
-
Jeps.. Det er fald på større eller meget større omsætning end normalt som vil give dybe panderynker hos mig. Det kan indikere at der er noget alvorligt galt fundamentalt.
-
Vitus...Se mit svar 14,25.
-
Jeg bryder mig i hvert fald ikke om den kursudvikling, vi har set op til så vigtige data..... Egentlig troede jeg at aktien vil træde vande igennem den tid, hvor der stort set ingen omsætning var i aktien. For derefter at begynde at stige stille og roligt op imod MAIA data....
-
Lige nu ser vi en aktie i nedtrend. Den forekommer markedet uinteressant og en del frygter for Maya data, som var ventet medio 2018. Læg hertil den almindelige nervøsitet i markedet pt.
-
Altid grund til at bekymre sig over en nedtrend, men kun ved eventuelle Maya data af dårlig kvalitet er casen ændret på mit skrivebord.
-
Altid grund til at bekymre sig over en nedtrend, men kun ved eventuelle Maya data af dårlig kvalitet er casen ændret på mit skrivebord.
-
-
Jo, men Sukkeralf. Estimaterne for Darzalex har jo ikke ændret sig..... Før solide tumorer fejlede, blev det stort slået op for alle analytikere at det ikke var indregnet. Men efterfølgende er vi blevet straffet gang på gang... - Det virker da for underligt.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind