Genmab — Oktober 2018
-
det er jo det helt store spørgsmål - I modsætning til virksomheder i tech, så skal GEN vente i 10 år før man overhovedet kan få sine produkter testet i markedet. Godt nok er der så en udpræget grad af markedsbeskyttelse - men gap'et fra IND til marked er noget unikt for biotech, og gør det ekstremt svært at tale om PE-værdier
-
lige nu er det ting som AI, SaaS, blockchain, fintech osv der bliver testet i tech - men I pharma roder vi stadig rundt med nøgne antibodies og til nød et par enkelte duobodies som det seneste på markedet. Og det er jo oooooold news efterhånden
-
Teknisk videoopdatering på Genmab. Nove, Ambu og Zealand Pharma:
http://www.proinvestor.com/debat/76287 -
@Skod - recepttallene/volumen i US har vist alvorlige svaghedstegn hen over sommeren
-
Går det ikke lidt i selvsving her..aktien rykker sig jo ikke en meter fordi alle venter på MAIA, så self. Er det døde penge lige nu. Kurstarget er vel omkring 1350 for alle analytikere. Alle venter på MAIA der kan bekræfte topsalgs estimaterne. Så burde usikkerhed omkring kurstarget forsvinde og der er givet en hel del der løfter target, hvis de har regnet en usikkerhed ind på MAIA.. dernæst kommer pipeline, der vel så får mere fokus. Eller har jeg misforstået noget?
-
Jeg er lidt begyndt at sammenligne JV og OHW med de to gamle fra muppet show. DE elsker at hade programmet men kan ikke holde sig væk alligevel. Jeg har bestemt ikke noget mod kritik,- men efterhånden synes jeg ikke den er seriøs. Hvis man har insiderviden -, som Jan bestemt har- kan han ikke sige en dyt da JNJ har alle rettigheder til at udtale sig NÅR det passer dem. HOLD eller lad være. Receptallene svinger hver md. men foreløbig holder Genmabs guiding pænt. What`s new pussycat
-
så vil du starte en diskussion om hvorvidt mine indlæg er irrelevante, eller vil du bare sige det? Either way, så er det vel lidt imod ånden i en åben debat?
-
i det øjeblik, du vil begynde at fremføre faktabaserede argumenter vil jeg også begynde at forholde mig til indholdet. Ikke før
-
re Helge 12:27 haemophilia market $10 bln ? https://www.reuters.com/article/bioverativ-ma-sanofi-fr-haemophilia/new-drugs-recast-10-bln-haemophilia-market-as-sanofi-swoops-in-idUSL8N1PH257
-
JV. Jeg vil ikke starte en diskussion, ej heller siger jeg at dine indlæg er irrelevante. - Jeg siger blot at det du siger i dag, er det samme som du har sagt i lang tid. Ingen skal forherliges. HELLER ikke Genmab, - men lad dem dog få chancen til at transformere ELLER sige " undskyld investorer, den gik sgu ikke. - men tak for at I troede på os.". - Det kunne også være at de sagde. " Det gik s... Tak for at I holdt ud selv om vejen var brolagt med forhindringer. ". - Det sidste tror jeg på.
-
bibob, øhh, jeg kan ikke tale for JV, men jeg tror da stadig på Gen på den lange bane. Jeg tror blot ikke på, at MAIA vil ændre kursen dramatisk lige nu. Vi skal se salg først. Indrømmet, jeg er lidt træt af peptalk og Jan sagde, som jeg hørte det, at vi ville se MAIA til sommer, den er gået. Der var også noget med lovede deals, der ikke blev til noget. Men jeg sælger ikke, jeg holder..
-
så burde du læse, hvad jeg skriver. For i dag hviler mine argumenter faktisk på en ny præmis.
-
...og jeg vil advare på det kraftigste imod confirmation bias - https://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind