Genmab — Oktober 2018
-
-
Som jeg ser CEO'en (Jan) har han lovet et salg mellem 2.1 til 2.3 mia i 2018 og det ser da ud til at holde stik. M.h.t til MAIA siger han data kommer snart men kan ikke sige hvornaar da data er event drevet. Markedes konsensus for positive MAIA data er som bekendt 90% og det har mig bekendt ikke ændret. Hvis ens mave ikke kan holde til spændingen kan man jo bare sælge ud.
-
Skal lige have facts rigtige. Jan har ikke lovet noget, men talt gennem formodninger og forventninger, og med respekt for det forstås forskelligt, betragter jeg det ikke som om, Jan er kommet med tidsbestemte løfter. Måske retorikken lige skulle justeres?
-
den har du fået fat I, I den forkerte ende jkj - den gamle sure mand er ved at falde i søvn
-
HSBC som har lavests target paa 820 og mener tilsyneladende Genmab skal handles til PE24. Ved PE24 bør Genmabs kurs ligge omkring 1700 inden udgang af 2022 naar der regnes paa Dara salg i.h.t konsensus alene. D.v.s en stigning paa 10-11% per hvis vi holder fast i PE24 kommende 5 aar. PE 48 = kurs 3300
-
det er jo det helt store spørgsmål - I modsætning til virksomheder i tech, så skal GEN vente i 10 år før man overhovedet kan få sine produkter testet i markedet. Godt nok er der så en udpræget grad af markedsbeskyttelse - men gap'et fra IND til marked er noget unikt for biotech, og gør det ekstremt svært at tale om PE-værdier
-
lige nu er det ting som AI, SaaS, blockchain, fintech osv der bliver testet i tech - men I pharma roder vi stadig rundt med nøgne antibodies og til nød et par enkelte duobodies som det seneste på markedet. Og det er jo oooooold news efterhånden
-
Teknisk videoopdatering på Genmab. Nove, Ambu og Zealand Pharma:
http://www.proinvestor.com/debat/76287 -
@Skod - recepttallene/volumen i US har vist alvorlige svaghedstegn hen over sommeren
-
Går det ikke lidt i selvsving her..aktien rykker sig jo ikke en meter fordi alle venter på MAIA, så self. Er det døde penge lige nu. Kurstarget er vel omkring 1350 for alle analytikere. Alle venter på MAIA der kan bekræfte topsalgs estimaterne. Så burde usikkerhed omkring kurstarget forsvinde og der er givet en hel del der løfter target, hvis de har regnet en usikkerhed ind på MAIA.. dernæst kommer pipeline, der vel så får mere fokus. Eller har jeg misforstået noget?
-
Jeg er lidt begyndt at sammenligne JV og OHW med de to gamle fra muppet show. DE elsker at hade programmet men kan ikke holde sig væk alligevel. Jeg har bestemt ikke noget mod kritik,- men efterhånden synes jeg ikke den er seriøs. Hvis man har insiderviden -, som Jan bestemt har- kan han ikke sige en dyt da JNJ har alle rettigheder til at udtale sig NÅR det passer dem. HOLD eller lad være. Receptallene svinger hver md. men foreløbig holder Genmabs guiding pænt. What`s new pussycat
-
så vil du starte en diskussion om hvorvidt mine indlæg er irrelevante, eller vil du bare sige det? Either way, så er det vel lidt imod ånden i en åben debat?
-
i det øjeblik, du vil begynde at fremføre faktabaserede argumenter vil jeg også begynde at forholde mig til indholdet. Ikke før
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind