Genmab — September 2018
-
-
de kan vi godt blive enige om
-
det
-
besynderligt nok, syntes jeg at Jan sagde - at GEN ikke har søgt om IP på Hexelect
-
Genmabs ansatte er videnskabsfolk og de brænder for det og tror på det. Det vil så gerne fortælle om det. Men hver gang de prøver at fortælle om deres landvindinger ender det i alt andet. Ret beset klarede ikke alle deltagere det lige godt. Juristernes rundbarbering af vigtige slides hjalp heller ikke.
-
Var der nogen, der hørte Jans udtalelser om rettighederne på hexelext - og de targets, der ville blive udvalgt?
-
Måske kunne det være rart at Jan enten slækkede lidt på kravene, så vi fik en aftale der viste nutidsværdien af platformen - eller at de ganske enkelt afsatte en af deres prækliniske eller tidlig kliniske kandidater. Så kunne man sammenligne lidt med hvad der ellers laves af aftaler
-
tak for det - jeg havde en internet outage på det tidspunkt
-
det var nu interessant, hvad præsentationen indeholdt af ting omkring linkage for at kunne aktivere immunsystemet. Elotuzumab viste vel lidt vejen i sin tid, at der kan ligge nogle gemte synergier, som kan aktivere celledød
-
men jeg tænker nu også, at der bliver en masse omkring toxicitet på de molekuler før vi kommer til effekten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind