Genmab — September 2018
-
Det er jo det pitch Jan sender til markedet. Jeg vil være end-all be-all pharma indenfor onkologi - men jeg har ingen resultater
-
vi så ingenting på resultaterne. Det var anekdoter, når bølgerne gik højt - og det er simpelthen en gratis omgang
-
Jeg orker ikke at lytte hele seancen igennem igen. Men han talte på et tidspunkt om aftaler. Og jeg mindes at have hørt ham sige "I guarantee you" at der ville komme en aftale på en af teknologierne. Men at det tager lang tid at forhandle i land. Nogen?
-
Jan meldte om stor interesse for hexa - men investorerne var svære at overbevise pga GENs krav om omfattende ejerskab. Den historie er også hørt før
-
der er vel ikke gået passeret et år siden introduktionen af de tekniske platforme uden der er blevet lovet aftaler
-
-
de kan vi godt blive enige om
-
det
-
besynderligt nok, syntes jeg at Jan sagde - at GEN ikke har søgt om IP på Hexelect
-
Genmabs ansatte er videnskabsfolk og de brænder for det og tror på det. Det vil så gerne fortælle om det. Men hver gang de prøver at fortælle om deres landvindinger ender det i alt andet. Ret beset klarede ikke alle deltagere det lige godt. Juristernes rundbarbering af vigtige slides hjalp heller ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind