Genmab — September 2018
-
Nickstar - sorry missede dit spm. Jeg køber ikke - der er for meget skat i at reducere alt for meget i GEN. Jeg kan godt lide obligationsvinklen i GEN ifht markedssituationen, men har ingen fidus til udvikling/pipeline/imperiebyggeri
-
-
recepttallene i går ligner en markant skuffelse - hvis man kan fæste lid til dem, kan man vist godt skyde en hvid pil efter brug I 1. linie (on- eller off-label). Jeg havde ellers håbet at Alcyone kunne smitte lidt af
-
Jeg forventede et tal, der lå usd 5-6 mio højere end de usd 124,1
-
en "justering" må vel næsten medføre ændring af listepriser. Det er vel ikke noget, man lige gør, når nu den reelle pris bliver bestemt af listepris minus rabat?
-
september har I øvrigt kun 19 klinikdage imod de 23 I august - så der kan komme en gevaldig ørefigen.
-
i min optik skal vi nok kigge efter et september-recepttal på omkring usd 110 - altså en m/m udvikling på minus 11%
-
ja - heldigvis!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind