Genmab — September 2018
-
Jeg sparker mig selv for at have ignoreret Ascendis Pharma. Deres teknologi var ikke “fin nok” for sådan en højrøvet onkologisnob som mig. De kunne være interessante og kommer snart med fase 3 data
-
Men ja, kunne man handle aktier i bagklogskabens lys, ville problemerne være lige så små udfordringerne med at finde nye. Der er kun den gamle model med at lægge dine æg i den kurv, man tror har mest upside, og der tilslutter jeg mig Solsen. Jeg forstår bekymringen stiger med antallet af blå mærker på benene, men jeg tror også på en stærk fremtid trods umoden pipeline. The best to come.
-
præcist - de fik sjovt nok også et massivt boost på kursen, da deres primære konkurrent fejlede i fase 3 og efterlod ascendis som eneste seriøse spiller på markedet
-
lidt en arse-backwards måde at kursen har udviklet sig på - men ascendis er jo så også eneste seriøse aktør på scenen
-
Nickstar - sorry missede dit spm. Jeg køber ikke - der er for meget skat i at reducere alt for meget i GEN. Jeg kan godt lide obligationsvinklen i GEN ifht markedssituationen, men har ingen fidus til udvikling/pipeline/imperiebyggeri
-
-
recepttallene i går ligner en markant skuffelse - hvis man kan fæste lid til dem, kan man vist godt skyde en hvid pil efter brug I 1. linie (on- eller off-label). Jeg havde ellers håbet at Alcyone kunne smitte lidt af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind