Genmab — September 2018
-
Skulle det hænde - tanken har også strejfet mig - at nogen benytter gode Maia-data til at sælge stort ud, så vil det kun blive en skuffelse på dagen. Hen over efteråret vil det med Cassiopeia-data og salgstal stå klart, at Dara er på sikker kurs mod de 8 mia $. Og det vil før eller senere afspejle sig i kursen.
-
Altså klart at alle er lidt nervøse nu.. meget er på spil. Men det er biotek og dermed risiko og iøvrigt er det vel svært at sige at resultaterne er forsinkede.. “midt år, i løbet af et par måneder..” men det er ved at være sidste chance: er du med eller ikke.. også svært at se en “lang næse”, hvis studiet falder ud er topsalget inden for rækkevidde og kursen vil gå op.
-
Ved Bavarians Prostvac-mono studie skulle der et bestemt antal events til, og det ville udløse den endelige analyse. Jeg ved ikke om det er det samme her...
-
Det er når et vist antal patienter enten er døde eller har progression - man kender jo nogenlunde forventningen til Rd armen og har en vis erfaring med DRd armen fra Pollux, så det er det forventningerne er bygget op omkring. Vi ved jo bare ikke helt hvad Janssens/Genmabs vurdering har været - kender jeg Jan ret, så har han vurderet det til at komme tidligt. Dels for st holde folk til ilden og dels for, at en udsættelse mest af alt tyder på bedre data i Dara-armen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind