Genmab — September 2018
-
Maia er jo de fremtidige salgstal. Fra data foreligger går der ikke meget mere end et halvt år før Maia bonger ud i kasseapparatet. FDA plejer at være hurtige, når det gælder. Og er data gode vil amerikanske læger kaste sig over kombinationen. Eagerly awaited. Godt nok er markedet blevet mere kortsigtet. Men ½ år skulle man vel kunne se frem. Vi er jo i biotek.
-
Lidt weekendlæsning: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=76153
-
Vil lige følge op på mit lidt-for-sjov-indlæg fra den 20.8.: "Jeg har doneret et engangsbeløb til driften af vores helt igennem fremragende site og arrangeret en fast månedlig overførsel på 100 kr. Og så har jeg for sjov lavet en deal med mig selv om at indeksere den faste overførsel med udgangspunkt i kurs 1000. Kurs 1100 udløser en donation på 110 kr. osv. Der er en bund under donationen på 100 kr. Kopier gerne ideen" Efter aftale med mig selv,er min månedlige donation forhøjet til 111 kr

-
50% downside slår slet ikke til, det er stensikkert
-
Pollux studiet viste at dara-armen virker bedre end nuværende 1. linje behandling i USA. Selv om det var i 2. linje behandling studiet foregår. Venligst ret mig hvis jeg er fejlinformeret. MAIA skal så vise om dara-armen er endnu mere overlegen end nuværende 1. linjebehandling. En anke kan være at dara-kombien er for potent til 1. linjebehandling (ikke så syge patienter som længere ned i linjerne) og forskellen på de to arme i MAIA vil være minimal pga problemer med dara-kombi…
-
Sagar Lonial taler om at der i behandlingen måske skal være en dara pause, da dara er så effektiv, at der kommer et punkt hvor dara kan være til skade og ikke gavn pga dets effektivitet. Kan det på nogen måde spille ind i MAIA studiet, at dara simpelthen er for aggressivt og derfor påvirker sikkerheden...
-
Nu må de kloge rette mig, men Dara opfører sig vel ikke anderledes, fordi man i 1. linie har med knapt så syge patienter at gøre. Virkningen bør logisk set være stærkere, hvorfor jeg slet ikke kan følge den evige tilbage venden diskussion om manglende effekt i 1. linie. Se lige Pollux og vurder igen ?
-
Jo, det skulle jeg nok, men jeg vil nok ikke kunne forstå det. Det her er mit forsøg på at forstå hvorfor nogle snakker om mulighed for at MAIA fejler. For hvis Pollux viste at dara-kombi er nuværende 1. linjebehandling overlegen og studiet forgik i 2. linje, hvad skulle så forhindre MAIA data i at vise, at dara-kombi er endnu mere overlegen i 1. linje (MAIA)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind