Genmab — August 2018
-
E L: It is not Nivo/Dara vs Nivo. One arm is nivo mono in nsclc. The other arm is combination but different cancers. They stopped recruitment in june after only a year. And now they excluded dara from nsclc. Looks like there is a problem in nsclc. Could also be a problem in the other arm as we don't know how many that have clinical benefit. Doesn't look good.
-
-
1200kr er latterligt såfremt det er et 12 mdr kursmål. Hvis vi antager Genmab skal handles til PE 50 i 2019 er 1800-2000 mere realistisk ved en profit omkring 2.3 mia kr er ikke umuligt forudsat MAIA og Cassi kommer i hus henholdvis Q3 og Q4 2018
-
Nu har der været utrolig lav omsætning
i Genmab igenmem længere tid... Dette må efter min mening afspejle at dem der på normale dage danner omsætningen. Sidder og afventer MAIA data... Jeg tror at vi vil se stigene omsætning og gerne stigene kurs når data kommer - hvis altså data er som forventet eller bedre..... -
-
MAIA data har vi jo debatteret de sidste par uger og sandsynligheden for et flop er vel under 1% som jeg har forstået. 1 % er allivevel en risiko. Har selv personligt prøvet at være i 1% gruppen og det er ikke noget jeg har lyst til at prøve igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind