Genmab — August 2018
-
i din sag *
-
ift. hvad din risikovillighed kan bære
-
ja, ca. 50%. Men der fordi jeg tror på casen. Spekulerer bare om jeg skal reducere snart, inden MAIA data. Selvom jeg klart mest hælder til succes.
-
Jeg tør i hvert fald ikke tage hjem til konen, den dag, hvis MAIA mod mine forventninger skulle skuffe.
-
Som pointeret herinde mange gange, samt senest af FS, så er chancen meget lille. Chancen er der dog altid, og som man siger skal man jo aldrig investere mere end man har råd til at miste. Jeg har selv 91,7 % af mine frie midler i Genmab, så jeg skal ikke spille hellig. Jeg er dog ret overbevist om, at MAIA bliver en succes. Hvis GEN skal længere ned, så bliver det af andre årsager.
-
Det er en god idé - tænker også det har et husleje niveau jeg ville kunne være med på, efter det skræk senarie

-
Jeg ser frem til et jubelefterår, hvor MAIA bliver godkendt og shorterne får travlt med at indfri shorts samtidig med at mange vil på vognen i GEN.... Jeg tror på Julemanden og er nok naiv men holder selvom jeg har 98% i Genmab.
-
Jeg glæder mig allerede til det efterår

-
100% af frie midler i GEN. Har haft dem gennem 3-4 år nu og har øget hen ad vejen. PS: At spørge til %-chancerne for om en given hændelse finder sted eller ej, er sgu da overdreven, nymodens tal-liderlighed (som i øvrigt praktiseres i helt overdreven grad i US.. man hører alle mulige (sports)kommentatorer diskutere hvor stor en chance der er for at en bestemt person vil vinde. Sikke et sanseløst spild af tid på ligegyldigheder!).
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind