Genmab — Juli 2018
-
Bikube..Det var måske en opfattelse blandt mange investorer. Jeg advarede om risikoen i en analyse i Aktionæren for to år siden. Jeg mener også at Aabo og andre har været ude med samme budskab .
-
Det bliver nævnt at J&J mangler noget i solide tumors https://seekingalpha.com/article/4181180-johnson-and-johnson-jnj-presents-goldman-sachs-39th-annual-global-healthcare-conference-call?page=3 men det kan de jo gøre noget ved

-
man kan heller ikke fortage den sammenligning mellem bava og gen. Lige så lidt som man kan sige at dara med sikkerhed når en oms på mindst $9 mia hvis maia er en succes.
-
det mener jeg heller ikke man kan. Prostvac var stadig et meget uafprøvet stof og risiko var derfor relativ høj. Hvilket også ville have betydet at kursen var eksploderet hvis der var succes. Dara er allerede rete godt testet plus der er generel masser af erfaring ude på sygehusene med stoffet. Sandsynligheden for succes ved maia er derfor rigtig høj. Hvilket så også betyder at der ikke på den korte bane er specielt meet upside ved succes fordi det mere eller mindre allerede er indregnet.
-
fejler den derimod.....så får den en kæmpe en på hatten
-
Markedet er jo så dumt, at man nu har afskrevet solide og øget risikoen for at MAIA heller ikke rammer. Det har kursnedgangen vist efter hold på solide. Derfor tror jeg MAIA kan give et pænt sving og det fortjener det, idet netop MAIA vil vise investorerne hvad de kan vente af omsætning i first line - godt eller skidt afgør data.
-
For en sjælden gangs skyld er vi nok helt enige. Selv shorterne holder nallerne væk, selv om aktien ser betydeligt svag ud. Maia skal nok sætte en ny dagsorden, fordi dara ER en ny standard indenfor hæmatologi.
-
Selv hvis maia kikser, så vil Alcyone være en bedre behandling en SOC. Ikke at det vil være en ønskeposition.....
-
MAIA kan være det det psykologiske skub som sender aktien i uptrend igen.
-
på hvilken måde dog?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind