Genmab — Juni 2018
-
-
-
Jeg er helt enig MJ.
-
@Mcjean og @StockBull - tak for at I lige tog mig med op i "helikopteren". Jeg var ved at få den opfattelse, at CAR-T muligvis kunne overhale Gen indenom, eller i det mindste en alvorlig konkurrent.

-
Genmab har på papiret aldrig været billigere end den er nu og pipelinen har aldrig været bedre. Den kan kun være et spørgsmål og kort tid inder der kommer et bud eller at kursen snart rykker - om 7 mdr er vi i 2019 og PE går under 25 ved nuværende kurs. Det er der overhovedt ingen logik i hvis man sammenligner genmab med andre biotech firmaer med samme markeds cap
-
-
StockBull -så kan du også tage Nektar med i dine beregninger. Markedsværdi 15,5 milliarder USD. 58% højere end Genmab...
-
@GB. Ja det er vildt, deres PE for 2019 sger -55. Er godt nok +25 nu men det er kun fordi de har modtaget store milestones. D.v.s investors betaler en høj pris for en pipeline som måske bliver til noget. I Genmabs tilfælde ses der helt bort fra genmabs pipeline undtagen når den fejler. Et godt eksempel på de er GS barbering af 200 point p.g.a et forsøg som havde under 10% mulighed for at blive til noget
-
Har regnet lidt på tallene med den nu lavere PE og får følgende: 2018: netincome 1.365Mia kr ved PE 45 gir kurs 1004. 2019: 2.419Mia kr ved PE 40 gir kurs 1582. 2020: 3.472Mia kr ved PE 35 gir kurs 1987. I min lille verden er det super konservativt og d.v.s kurs 2000 i 2020.
-
Dara / solid tumors https://twitter.com/fezziwig2008/status/1001466295018229760?s=21
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind