Genmab — Maj 2018
-
@Bibob, ja - det er alvorligt når topcheferne hyper, fuldstændig som det også er sket for Pandora. Men indtil videre vil jeg alligevel lade tvivlen komme JvdW til gode. Jeg vil afvente for at høre, om dette er ensbetydende med en fuldkommen opgivelse af solide. Det synes jeg er svært at gennemskue.
-
Danske Bank tolker det, som om solide tumorer fuldstændig er opgivet, og de fjerner alle indikationer fra deres model
-
2-cifret i procenter? Altså minimum 10%?
-
Vi kan hurtigt blive enige om, at vi falder en del i morgen. Det store spørgsmål er dog, om det vil være fornuftigt at bundfiske lidt i morgen, eventuelt i tossetimen, eller vente nogle dage på eventuelle yderligere fald. Lige som vi så det ved Carina, hvor den faldt flere dage i træk.
-
Bowers vælger åbenbart at rydde bordet totalt, men det er jo et selvskabt problem, han reagerer på. Han kunne lige så godt vælge at sige at sandsynligheden nu er X eller Y procent mindre, hvilket ud fra de foreliggende oplysninger jo ville bære mere rigtigt
-
Gentogen: Hvem hævder at Novod ikke har indregnet værdi af solide tumorer? Her er hvad han skrev i seneste analyse: We believe Darzalex could have potential in solid tumours, which remains a major trigger for the share, and we expect pipeline catalysts to potentially drive the share in the coming 12 months, strongly supporting our Buy case.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
lad os nu få MAIA på plads og komme videre.