Genmab — Februar 2018
-
Men tiden vil vel fortælle om det er så dårligt som de fremstiller det. Jeg tror generelt de mener meget medicin er opreklameret og uden virkning set i et større perspektiv, deres kritik vil jo ikke stoppe denne blockbuster og den vil jo også i et snævre perspektiv hjælpe mange mennesker. Tror mere vi er ude i en nørdet akademisk diskussionsfære hvor nogle mener andre ikke er faglig kompetente nok og når der så samtidig er penge involveret så trækkes eller kridtes grænserne endnu tydeligere op.
-
McJean...Så langt er jeg ikke kommet linket. Er på arbejde.
-
Nød bare diagrammet med salget af de forskellige kræftmediciner.
-
Det må blive i aften.
-
Ja ham Semmel Weis ser meget troværdig ud
http://semmel-weis.org/whoami/whoami.html -
Helt ny er artiklen ikke "First published 24Oct2017". Underligt, at den bare er blevet ignoreret af J&J.
-
Underligt, hvis der var hold i forfatterens påstande, mener jeg
-
De4t er jo vile påstande:"We see a large effect, at least large compared to the other effect that the authors prefer to notice. One hypothesis explaining this effect is that Bortezomib shortens survival while Lenalidomide has no effect on survival."
-
Nu har jeg googlet lidt og kigget på diverse af Semmel Weiss' sider. Han er een person og ikke en organisation. Semmel Weiss er et alias taget efter en østrigsk læge som før mikrobiologiens fremkomst fandt ud af at forekomsten (og dødsraten) af barselsfeber faldt drastisk, hvis lægerne på fødeafsnittene vaskede hænder ordentligt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind