Genmab — December 2017
-
Børsmæglere og banker lever af at skabe usikkerhed/frygt i markedet, da det skaber volatilitet og dermed omsætning, for det er det, som de lever af. De er da fløjtende ligeglade med, hvad du eller jeg tjener på investeringen, bare de får omsat, for der kommer jo altid et tog til for dem.
-
Min langsigtede er desværre fra højere end 1100 men dagens køb var for at få snit lidt ned.. har fulgt en del med uanset kursen nu håber jeg vi alle bliver belønnet med tålmodig men kan godt se folk ærger sig man ikke solgte i 1400 samme har jeg det med pandora 750 og vestas 550 sådan er livet.. det sucks at være låst men ser man 6-12 måneder og casen er intakt burde man blive belønnet.. god dag til jer alle

-
En anden tanke kan selvfølgelig være, at aktien bliver bevidst skudt ned af bestilte aktører, så der snart kommer et bud på hele selskabet. Før skulle de jo ryste op med min. kurs 2000, en i dag vil aktionærerne jo sige ja til kurs 1500. Bare en tanke....tror ikke selv på det, men håber da.
-
Det hjælper bare ikke at side bag tastaturet og jamre den ene dag efter den anden. Der er også andre, som følger med her, og de elsker jo netop den panik, som bliver skabt på sociale medier. Tro på det, som du er investeret i eller tag dit loss. Det er ok at diskutere for og imod, men at se på de samme jammerligheder og negative kommentarer konstant, sålænge selskabet endnu ikke har meldt noget decideret dårligt ud - det er enerverende at høre på. Og nu må Genmab gerne flyve!!!!

-
JV. Du har min allerstørste respekt.... Men jeg har godt nok svært ved at følge dig. Når du siger at der ikke er noget at komme efter i Genmab. Det næste års tid?.... Argh... Du er en mand, som vi er mange der lytter til, da du virkelig har styr på aktien. Men at du ikke ser noget i aktien det næste års tid, er en voldsom snak og jeg kunne fristes til at tro at du har shortet aktien lige nu :).... Ingen tvivl om at shorterne styrer aktien i tiden og det er noget rigtig pis at ledelsen
-
Det kan godt være at GEN synes det er alletiders at øge omkostningerne til udvikling i samme tempo som indtægterne men hvis man er investor og gerne vil se et afkast - måske fordi man er på pension, skal på pension eller bare gerne vil opleve at sin investering giver et afkast - så er det måske ikke det fedeste budskab : Vi øger omkostningerne i samme tempo som indtægterne.
-
-
Det sagde han for 2 år siden. Personligt tror jeg shorten og den succes der har været i aktien tilsammen skaber en negativitet der er helt uberettet, men kun bundlinjen vil ændre dette og det sker ikke før tidligst april eller august så folk kan se hvad det vil sige at blive et backbonedrug ikke at forveksle med et afgnavet Terry kødben. Sværere er det altså ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind