Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab — December 2017

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Genmab
4.2k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    Peter_Panik
    wrote on sidst redigeret af
    #1891

    Enig med BIBOB 11.55. Det er det samme ævle-bævle de sidste mange dage om en masse negativt ved Genmab.

    1 Reply Last reply
    0
    • T Offline
      T Offline
      Thetreble
      wrote on sidst redigeret af
      #1892

      Mindes Helge mente at Genmab skulle i 1600 inden udgangen af 2016 - der satme langt op

      1 Reply Last reply
      0
      • P Offline
        P Offline
        Peter_Panik
        wrote on sidst redigeret af
        #1893

        Det var en konference, hvor lægemidlerne natten til tirsdag skulle fremføres, og der kunne man da ikke forvente en større udredning af omsætning og indtjening i Genmab fremadrettet.

        1 Reply Last reply
        0
        • Legolas23L Offline
          Legolas23L Offline
          Legolas23
          wrote on sidst redigeret af
          #1894

          Old news..

          1 Reply Last reply
          0
          • P Offline
            P Offline
            Peter_Panik
            wrote on sidst redigeret af
            #1895

            Jeg synes da bestemt, at casen hos Genmab stadig er helt intakt. Det visteberetningen netop alt om. At analytikere og andre hysteriske kællinger(godt hjulpet til at et par nye shortfonde, som har kastet deres kærlighed på selskabet) så regner baglæns og sjusser sig frem til et omsætnings-/indtjeningstal ud fra de bemærkede omkostninger, det har jeg så kun hovedrysten tilovers for. Det har bare givet en masse turbulens, men en ting skal man i disse tider huske på endnu engang, og det er:

            1 Reply Last reply
            0
            • B Offline
              B Offline
              Bella1
              wrote on sidst redigeret af
              #1896

              anncba, sidder du med kniven oppe i sparegrisen?, - har tænkt det samme, men der skal jo være til juleris.....

              1 Reply Last reply
              0
              • M Offline
                M Offline
                Mcjean
                wrote on sidst redigeret af
                #1897

                Gå kun i panik når Peter gør det?

                1 Reply Last reply
                0
                • MumtazM Offline
                  MumtazM Offline
                  Mumtaz
                  wrote on sidst redigeret af
                  #1898

                  Man skal blot huske købe drypvis hvis man ikke har og se på de røde tal når alt fra bitcoins til andet crap stiger 🙂

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • Legolas23L Offline
                    Legolas23L Offline
                    Legolas23
                    wrote on sidst redigeret af
                    #1899

                    Husker både Løntoft og skægaben fra Alm. Brand berette om Genmab var et godt køb i kurs 1350..

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • P Offline
                      P Offline
                      Peter_Panik
                      wrote on sidst redigeret af
                      #1900

                      Børsmæglere og banker lever af at skabe usikkerhed/frygt i markedet, da det skaber volatilitet og dermed omsætning, for det er det, som de lever af. De er da fløjtende ligeglade med, hvad du eller jeg tjener på investeringen, bare de får omsat, for der kommer jo altid et tog til for dem.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • MumtazM Offline
                        MumtazM Offline
                        Mumtaz
                        wrote on sidst redigeret af
                        #1901

                        Min langsigtede er desværre fra højere end 1100 men dagens køb var for at få snit lidt ned.. har fulgt en del med uanset kursen nu håber jeg vi alle bliver belønnet med tålmodig men kan godt se folk ærger sig man ikke solgte i 1400 samme har jeg det med pandora 750 og vestas 550 sådan er livet.. det sucks at være låst men ser man 6-12 måneder og casen er intakt burde man blive belønnet.. god dag til jer alle 🙂

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • StockBullS Offline
                          StockBullS Offline
                          StockBull
                          wrote on sidst redigeret af
                          #1902

                          Celetus. Det må være 11/12 AQR udbyggede til AQR for meddelelsen kom igår morges

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • P Offline
                            P Offline
                            Peter_Panik
                            wrote on sidst redigeret af
                            #1903

                            En anden tanke kan selvfølgelig være, at aktien bliver bevidst skudt ned af bestilte aktører, så der snart kommer et bud på hele selskabet. Før skulle de jo ryste op med min. kurs 2000, en i dag vil aktionærerne jo sige ja til kurs 1500. Bare en tanke....tror ikke selv på det, men håber da.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • StockBullS Offline
                              StockBullS Offline
                              StockBull
                              wrote on sidst redigeret af
                              #1904

                              AQR må ha en entry kurs på de 0.7% mellem 1200-1400 alt afhængig hvornår de begyndte at sælge de første 0.5%

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • P Offline
                                P Offline
                                Peter_Panik
                                wrote on sidst redigeret af
                                #1905

                                Det hjælper bare ikke at side bag tastaturet og jamre den ene dag efter den anden. Der er også andre, som følger med her, og de elsker jo netop den panik, som bliver skabt på sociale medier. Tro på det, som du er investeret i eller tag dit loss. Det er ok at diskutere for og imod, men at se på de samme jammerligheder og negative kommentarer konstant, sålænge selskabet endnu ikke har meldt noget decideret dårligt ud - det er enerverende at høre på. Og nu må Genmab gerne flyve!!!! 🙂

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • R Offline
                                  R Offline
                                  Raun
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #1906

                                  JV. Du har min allerstørste respekt.... Men jeg har godt nok svært ved at følge dig. Når du siger at der ikke er noget at komme efter i Genmab. Det næste års tid?.... Argh... Du er en mand, som vi er mange der lytter til, da du virkelig har styr på aktien. Men at du ikke ser noget i aktien det næste års tid, er en voldsom snak og jeg kunne fristes til at tro at du har shortet aktien lige nu :).... Ingen tvivl om at shorterne styrer aktien i tiden og det er noget rigtig pis at ledelsen

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • nohopeN Offline
                                    nohopeN Offline
                                    nohope
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #1907

                                    Det kan godt være at GEN synes det er alletiders at øge omkostningerne til udvikling i samme tempo som indtægterne men hvis man er investor og gerne vil se et afkast - måske fordi man er på pension, skal på pension eller bare gerne vil opleve at sin investering giver et afkast - så er det måske ikke det fedeste budskab : Vi øger omkostningerne i samme tempo som indtægterne.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • R Offline
                                      R Offline
                                      Raun
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #1908

                                      ikke har formået at være mere klar i spyttetr. Og trælse situation er opstået. Men der er jo fortsat ikke noget fundamentalt galt og en mand som Novod, som jeg også har stor respekt for. Har jo heller ikke fået et andet syn på casen for Genmab......

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • R Offline
                                        R Offline
                                        Raun
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #1909

                                        Vi skal snart have en god tech deal. - Det er nødvendigt.....

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • M Offline
                                          M Offline
                                          Mcjean
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #1910

                                          Hjælper ikke

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger