Genmab — December 2017
-
Jeg forstår, mange er uforstående fordi man føler, man har købt en billig aktie, hvor FA-pilen peger op, hvorefter korthuset ryster og falder lidt sammen. Jeg forstår det godt, men opfordrer blot til tillid til casen. Den kommer igen og shorterne skal jo købe tilbage på et tidspunkt. Der ligger et rekyl et sted og venter - det er bare svært at se, hvornår det kommer, når kursen dratter på gode nyheder.
-
Bare roligt. Faldet sker under lav volumen
-
Hvorfor er det at alle er så positive, da vi var i 1400 mente mange at vi skulle langt højere op da de 1400 kun afspejlede indtjeningen på dara og at pipeline ikke var indregnet. vi er nu i 1057 og falder stadig. Vi er her vel for at tjene penge. Det her er ikke godt og stadig ingen køberpres. Vi har tit set den vende - men i år er det anderledes.
-
-
AQR's 0,51% short positon blev offentliggjort d. 16 November, så vi kan nok antage at deres shortangreb har været et stykke tid undervejs og udbygget til 0,7% så sent som igår. En fond der udnytter dårlig kommunikation samt lav volume til at fremtvinge en massiv kursudvikling.
-
Enig med BIBOB 11.55. Det er det samme ævle-bævle de sidste mange dage om en masse negativt ved Genmab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind