Genmab — December 2017
-
Ja - når noget er forkert så er det forkert - enig med WB. Kursen er helt forkert. Nu har jeg købt Bull (femte gang i 2017) selv om jeg ikke aner om den skal længere ned. Så tager jeg turen med da jeg er overbevist om at den ender meget højere. Ellers skulle det være første gang jeg taber.
-
Det er set så mange gange før. Momentum er svær at stoppe, og folk lader sig rive med, og der går lemmingeeffekt og frygt i den, uden folk helt aner hvorfor. Pludselig vender det, og det går stærkt, fordi alle dem der panisk solgte, skal ind igen. Dyrere end de solgte vel at mærke
-
Jeg forstår, mange er uforstående fordi man føler, man har købt en billig aktie, hvor FA-pilen peger op, hvorefter korthuset ryster og falder lidt sammen. Jeg forstår det godt, men opfordrer blot til tillid til casen. Den kommer igen og shorterne skal jo købe tilbage på et tidspunkt. Der ligger et rekyl et sted og venter - det er bare svært at se, hvornår det kommer, når kursen dratter på gode nyheder.
-
Bare roligt. Faldet sker under lav volumen
-
Hvorfor er det at alle er så positive, da vi var i 1400 mente mange at vi skulle langt højere op da de 1400 kun afspejlede indtjeningen på dara og at pipeline ikke var indregnet. vi er nu i 1057 og falder stadig. Vi er her vel for at tjene penge. Det her er ikke godt og stadig ingen køberpres. Vi har tit set den vende - men i år er det anderledes.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind