Genmab — December 2017
-
CPH, derfor skal man være forsigtig med biotek. Ikke mange forstår cases og det skaber helt naturligt store udsving. Som i alle livest forhold, er det uvidenhed og ukendskab der skaber frygt og frugt avler overreaktion. Så ud ag biotek, hvis man ikke kan håndtere noget som dette. Jeg nøjes med at være irriteret på JWs stil, men jeg ved, at han ikke har kommunikeret falsk om cases, så der bliver ikke salg noget her fra, kun opkøbt så snart kursen tillader..
-
@CPH Selskabet ventes at forblive overskudsgivende for sjette år på stribe. Endelig vil royalties fra salget af selskabets lægemidler kunne dække omkostningerne.
https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=462503013&sourcecode=ddk bare lige for at få dit eksempel om økonomisk uansvarlighed kommenteret. -
Jeg deler et langt stykke hen ad vejen kritikken af den manglende professionalisering af kommunikationen. Det klæder ikke et selskab med en marketcap af denne her dimension, og de skal se at få sig taget sammen. Når det er sagt, tyder ingenting på, at noget er ændret - alle (med forstand på tingene) er enige om at CAR-T ikke bliver en trussel der er værd at tale om.
-
@sibelius, du nævner at den dårlige kommunikation består ikke manglende tydelighed om hvad ASH går ud på. Det er jo netop en science og R&D dag. Har man nogensinde hørt nogen selskaber melde finansielle mål ud på denne dag? Jeg har aldrig hørt om det, og det ville også være et sært sted at gøre det.
-
@thomas, selskaber, valutaer, råvarer og alt mulig andet i denne verden er skiftevis hypet og det modsatte. Markedet har jo ikke altid ret, fordi markedet er så uperfekt. Jo, i længden måske, men der er altså forskel på prisen på et selskab og værdien af et selskab fra dag til dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- hvorfor reagerer markedet så med et så stort fald som det gør? Øget konkurrence? Dårlige resultater de sidste par dage / i nat?