Genmab — December 2017
-
der er nok ingen her som vil have kursen til at dratte, tværtom er dette vel det mest bullish sted omkring GEN. Jeg synes dette er ganske forfriskende med en som @GeorgeBest så det hele ikke kun tales den ene vej. Der mangler lidt kritik her på PI, hvilket vel er naturligt nok, men netop derfor er de nuancerede så meget desto vigtigere
-
@thomas, nej det virker da helt urealistisk. Men man vil da lyve, hvis ikke de forskellige negative bemærkninger ikke påvirker. Omvendt er jeg også ved at være immun over at høre al den klagesang over Genmabs CEO, der totalt set har gjort det fuldkommen forrygende.
-
Graneman - mener du et investorforum er best nār der kun skrives positive kommentarer om en aktie?
-
Tror ikke der er nogen her der ikke ønsker det bedst for Genmab. Men når man oplever et sådant kursskred af mere eller mindre åbenlys årsag, så vil det medfører debat frem og tilbage, hvilket ikke er negativt, da alle vel ønsker at være så oplyste som mulig omkring deres investering.
-
E.L. Jeg kan ikke se hvordan PFS skulle være påvirket af at det er open label. Data er behandlet af en IRC, jeg går ud fra data er blindet for dem.
-
De kalder det så en IDMC Independent data monitoring comittee
-
Det er ikke desto mindre hvad Vincent Rajkumar pointerer i sit tweet https://twitter.com/VincentRK/status/939129553892626432
-
Ja. Men det er uigennemskueligt om der kan ligge en bias i bedømmelserne . Men det burde de kunne komme udover ved at blinde data for en uafhængig data komité
-
Noget tilsvarende gælder CR. I det studie der lå til grund for VMP's oprindelige godkendelse tilbage i 2008 havde VMP-armen en CR på 32%. I Alcyone har VMP-armen kun 24% CR. Link til artiklen i NEJM: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa0801479#t=article
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind