Genmab — December 2017
-
ALLIGATOR: CHARLOTTE A RUSSELL FRÅN GENMAB BLIR MEDICINSK CHEF
STOCKHOLM (Direkt) Alligator Bioscience har utsett Charlotte A Russell, till så kallad Chief Medical Officer, och Peter Ellmark till Vice President Discovery.
Det framgår av ett pressmeddelande.
Charlotte A Russell kommer att leda Alligators kliniska team i utvecklingen av bolagets immunonkologiska projekt fram till "proof-of-concept" i cancerpatienter. Närmast i tid ligger att under 2018 föra den bispecifika läkemedelskandidaten
-
Det mener jeg også. Der skal noget uventet godt til at vende trenden.
-
Hvad tror du der kan komme der udover nogle længere haler på Kaplan-Mayer-kurver?
-
Det tror jeg ikke kan vende trenden. Konsensus estimatet for 2018 Darzalex salg kommer nok til at ligge omkring USD 2,2 milliarder. Af erfaring ved vi at Genmab kommer til at ligge lavere. De omtalte studier vender ikke en trend for et selskab med market cap på DKK 74 milliarder.
-
For at trenden skal vende skal der igen fuld speed på Darzalex salget. Og det ved vi først i januar ved JNJ Q4.
-
Også er den helt store trigger dara i solide. Og der skal vi som bekendt helt hen til midt 2018 før vi ser noget.
-
Det kan også være ASH, som forhindrer aktien i at stige, fordi man måske vil have mere indsigt i CAR-T vs Darzalex. Den komplekse diskussion om virkningen og markedsandele i tilfælde af succes med CAR-T tror jeg markedet skal have sat mere i perspektiv. Den indsigt kan måske blive mere transperant, når analytikkere og andre fagfolk får indsigt i de forskellige ongoing studier.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
fra start - Interessant om det vil ændre sig. Tossetimen er jo stadig i gang. Weekendens debat om opkøb - er åbenbart ikke nået ud til markedet