Genmab — December 2017
-
@Perstu. Det har noget med risk management at gøre fra J&J's side. Formoder Genmab hele tiden arbejder på at forbedre Darzalex og til det har de selvfølgelig bryg for kvalificeret arbejdskraft. Hvis J&J haved taget chancen og opkøbt Genmab da kursen var i 200 er det ikke sikkert de ville være hvor de nu er idag. Der er jo en risiko for at kvalificerede medarbejdere i Genmab kvitter deres job hvis Genman bliver opkøbt. Derudover skal J&J jo også lige sikre sig at salg forløber som planlagt m.m
-
Der er ikke skyggen af solide informationer i historien i denne omgang (heller) bortset fra, at det går godt med dara
-
Forbedre dara? Det er præcist det samme molekyle som ved IND tilbage i 2006-ish
-
JV.... Det har du meget mere forstand på :).... Men det var mest for illustrere. - Hvorfor J&J ikke har købt tidligere og derved en lavere kurs...... Mener dog stadig at JW har lavet en holdningsændring. - Og hvis han skal være troværdig ud fra tidligere udtalelser. Så bliver han "nød til" at formulere sig på den måde, han har gjort...
-
Det er to vidt forskellige scenarier som intet har med hinanden at gøre
-
Nøgleordet her er ikke økonomisk potentiale, men økonomisk risiko
-
Skulle JJ købe GEN tilbage i 2011/12 skulle de have købt 5-10 andre virksomheder for at udligne risikoen. Med produkter på markedet er GEN nu i en helt anden og lavere risikoklasse - og derfor meget dyrere
-
-
ikke en tøddel - det er JJ, der laver ALT! Det er også derfor at 20% rroyalty er så pisse godt
-
Det eneste GEN skal gøre, er at holde Jan fra at sige noget meningsfyldt
-
Prøv du at gå ind til chefen og sige, jeg skal lige bruge +100 mia kroner. Jeg er langt fra sikker på at du får dem tilbage, men jeg tror, at det er en god ide.
-
Det, der vil ske efterfølgende, er, at du vil lære forskellen mellem potentiale og risiko
-
Det er jo netop derfor jeg kan blive nervøs for min investering. Det meste af "usikkerheden" er væk nu, J&J kender om nogen potentialet i både bestående og nye indikationer og Genmabs pipeline - derfor burde de købe nu og ikke om et år - hvis de vil ?
-
Det kan også være J&J ser et potentiale i Genmabs pipeline men at de vil se sagerne an på samme måde som de i sin tid ville se Darazalex an. Synes ikke lige der er grund til panik m.h.t casen men dog underligt at kursen i et ellers positivt marked er sevet ned i 1200 niveau
-
Actelion er et godt eksempel på, hvad Big Pharma går efter. JJ betalte rigtig mange penge for de markedsføre produkter og skilte hele pipelinen ud i et separat børsnoteret selskab. Pipelines er fugle på taget, og de har meget lidt - og ofte negativ - værdi
-
Vi nærmer os den årlige ‘juletræsfest’ for Genmabs - ASH. http://www.hematology.org/Annual-Meeting/
Twitter plejer at være et fornuftigt medie at følge reaktionerne.
#ASH17 Keywords - daratumumab / darzalex. Et par af mine favoritter er
@jannsenUS
@genmab
@Myeloma_Doc
@szusmani
@DrMiguelPerales
@fezziwig2008
@clahjoh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind