Genmab — November 2017
-
- linje medio 18 om alt går vel https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=458318013&sourcecode=ddk
-
Tak gutter.. Mht til Q&A har vi slået rekord i antallet af spørgsmål. Jeg har derfor kontaktet Genmab omkring en udvidelse af spørgetiden.
-
16.00
-
Hva´så McJean...er du stadig ude at bundgarnsfiske

-
-
-
-
Jeg mener, at vi er fantastisk attraktive. Vi er et innovativt "powerhouse" med et godt omdømme, men fokus for selskabet er at forblive selvstændigt.
-
Så der er behov for hele tiden at kommunikere med investorerne og omverden. Til syvende og sidst er det aktionærerne, der bestemmer. Den bedste beskyttelse mod et opkøb er en høj aktiekurs og en åben og transparent kommunikation med aktiemarkedet, og det er præcis, hvad jeg forsøger, siger administrerende direktør Jan van de Winkel til Ritzau
-
-
Jefferies...de har gar forstået casen

-
har
-
Nå nu ser det ud til at det har stabiliseret sig, så jeg vil gå ud og nyde de 30 grader på Amadores stranden og med en kold San Miguel...bueno dias til alle

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind