Genmab — November 2017
-
@ Mcjean, I ved ikke hvad en lottobog er og heller ikke interesseret i yderligere uddybning. Derimod er jeg sikker på Warran Buffet og andre af samme kaliber benytter P-E værdi til at vurdere og en aktie er værd at investere i uanset om virkseoheden producere biler, bank gebyre eller levere service til big pharma
-
Det er helt forståeligt at Genmab handles med en P/E på omkring 55, når man ser på den eksplosive vækst fremadrettet.
-
@ EL; In a news flash yesterday it was mentioned that focus on ASH will also be on data relating to BCMA (targeting MM). Data will be presented for BludBird Bio's CAR-T therapy bb2121 developed in collaboration with Celgene, as well as GSK ADC. In headline is stated: Intriguing BCMA-related competitor data.
-
@ EL; in todays news flash it is stated that SAnofi turns increasingly bullish on CD38+ checkpoint inhibitors in solid cancers. However, all activities on ClinicalTrials currently include DARA and not Sanofi's Isatuximab. Sanofi's comments is in line with comments from JnJ indicating that they are getting increasingly optimistic on the potential for CD38 is solid cancers.
-
Dette har sikkert været nævnt, men kan vel tåle en gentagelse, hvis det er tilfældet : Pollux nu forbedret til 51% CR eller bedre (!) og 79 % VGPR. ...patients continue to observe clinical benefit from prior daratumumab treatment. Importantly, the favorable safety profile was maintained with longer follow-up.
-
Jeg har solgt 40% af min beholdning i dag og købt bull certifikater istedet. :S
-
Det vil være det helt rigtige modsvar til disse ugers udsalg. Spørgsmålet er om det vil svare til virkelighedens verden. Der spiller Japan vel en forholdsvis stor rolle?
-
Tænker jeg os Bulder,
-
PR og muligheden for at søge på interimdata - så bliver det vist ikke meget mere høj-prioriteret fra FDAs side, når vi taler 1.line
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
(and ps. Updated data will be presented at the meeting, likely improved