Genmab — Oktober 2017
-
Super, tak
Jeg har tit fulgt med lige fra morgenstunden og har også haft svært ved at gennemføre en ordre, fordi kursen altid når at blive højere end den jeg afgiver min ordre med, pga. kødannelse. Hvad vil du anbefale at jeg byder over i point for at sikre mig et salg i Rush hour? -
Det kan jeg godt følge dig i, men min erfaring er, at jeg i "tossetimen" kan gøre de gode handler

-
(altså når en mindre optur lurer)
-
Jo tak
...og i lige måde til os allesammen de næste par dage 
-
Jeg kan godt blive lidt harm over at det ikke bliver oplyst ved regnskabet .. da jeg kender nogen som er blevet tvunget til at sælge deres genmab aktier pga. markedets 10 % nedtur... det er bare ikke iorden
-
God morgen.

-
Jeg har fået svar fra Rachel. Det var vigtigt med meddelelsen for at forklare, at væksten ikke var flad i Q3 og for at kommende Q4 salg kan ses i den rette sammenhæng. Royalty er på de 87 mio.
-
Genmab præciserer Darzalex-salg
Salget af Genmabs guldæg Darzalex var negativt påvirket med 20 mio. dollars på det tyske og franske marked i tredje kvartal, præciserer biotekselskabet nu.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind