Genmab — Oktober 2017
-
Ikke rettet mod dig AaBforever (jeg håber iøvrigt AaB giver den en skalle, men holder med dem uanset), men hvilken forudsigelig investeringspsykologi der har hersket den senere tid. Som i fodbold - Scorer de møder vi op, er det så som så - tja så siver interessen og pludselig skældes der ovenikøbet ud. At forvente/kræve daglig eller bare månedsvis fremgang er overordentlig underligt (læs med den betydning i vil) ift en biotekaktie. (Salgsanalyser er så noget særligt - medgivet, men ro på alligev
-
Genmab er - 1 en stjernecase uden sammenligning (husk det) - 2 Darzalex (som kan blive tæt på verdens bedste lægemiddel) er slet ikke indpriset med sit fulde potentiale (uanset hvad nogle (selv)udråbte “realister” siger) - 3 pipeline og ST er på vej ind på scenen, men ikke indregnet, bare tænk A væsentlig længere behandlingstid end indregnet B større markedsandel end man kalkulerer med C Subcutan D ST -
-
Ok - er det kun daytradere eller kortsigtede der skriver her, så se bort fra min kommentar, så langt er de nok ikke interesserede. Det tror jeg så ikke det er. (NB! Selv handler jeg da også (Genmab), ved siden af den faste port, og kombien har jeg vundet stort på. Havde jeg derimod handlet på hele min Gen position, havde jeg med sikkerhed stået langt dårligere end jeg faktisk gør)
-
Det vigtige er at Genmab overlever og det gør de/vi ved at holde kursen højt, ikke ved at redepisse! ( tja det skaber nok diskussion for det gør jo ingen) eller ved at tale kursen ned. Det gør heller ingen - man er jo bare “realist”, hvad vi så er nogle der har en helt anderledes opfattelse af.
-
Fortsætter Genmab når vi helt sikkert både 3.000 og 4.000 og ..... - og det varer ikke 4-5 år. Om bare 2-3 år ved vi med langt større sikkerhed at alene Dara vil nå over 10 mia i MM og mindst 13 mia i det hele, plus justeringer som markedsandel og behandlingstid. Ja Jan hører da vist til dem der mener højere. Biotekinvestering handler om at købe/ holde FØR markedet siger god for potentialet.
-
Pis være med markedet, marked (og analytikere) vil altid være langt bagefter. Lige præcis når det handler om biotek har markedet nemlig aldeles ikke “ret” på det lange udsyn og har aldrig haft det. Når vi taler analytikere ja så er de jo også mere og mere underlagt deres firmapolitikker. Der var engang hvor f.eks Novod turde?
-
Prøv at bladre tilbage til diskussioner (bl.a her på Pro) 2014 feks og tidligere. Hold kæft hvor der blev prædiket om “realisme”, “utopi”, “alt er indregnet” osv. De holdninger blev kørt over igen og igen og igen. Det samme sker i tiden fremover. Tør du biotek eller tør du ikke. Det handler om at turde stå fast, som også en Psykologiprofessor siger. Genmab er det man kunne kalde “underhypet” pt, men måske man bare tugter den man elsker ?
-
Ditto herfra.

-
Noget jeg lige synes der mangler lidt fokus på er risikoen ved solide. Der er ingen herinde der taler om risiko, udelukkende upside. Vi kommer til at hamre i vejret ved positivt nyt om solide, det tror jeg de fleste er enige om. Og så kan det altså ikke være anderledes end at vi også får en huskekage hvis solide ikke blir til noget - uagtet om nogen mener at MM end ikke er fuldt indregnet i kursen og solide dermed overhovedet ikke er indregnet. Vi får et pænt hak i kursen ved failure
-
16.10 dykker Genmab lodret. Dagen efter brager J&J lodret op igennem et gammelt loft helt tilbage fra juni 2014. Den endnu manglende forklaring på dykket er måske udtrykt i J&J's stigning (Hvis man går ud fra at Genmab er ved at være en af deres største aktiver) - og værd at vente på for Genmab aktionærer...?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind