Genmab — September 2017
-
Vitus, jeg ka godt følge din undren/frustration el lign. Jeg købte gen i juli sidste år, og har samme stigning, som den invest forening jeg købte for 8 mdr siden. og taget i betragtning at risikoen alt andet lige er større i gen i en invest forening, så har jeg også svært ved at se potentialet i gen. Alle de triggere der har været, har kun været midlertidige, og aktien er faldet tilbage igen. tålmodighed er en dyd, men gen ska også bevise den er værd at være i, og i mine øjne gi et større afkast
-
Der er pt tre begivenheder der kan køre kursen pænt op. Det mest ødelæggende for de der er ude vil være et opkøb - måske 1000-1400 kurspoint. Techaftale kan komme når som helst, men er lovet indenfor de næste måneder. Solid cancers kan potentielt komme når som helst, idet hverken JNJ og Genmab har styr på de selskaber, der afprøver deres kombinationer på PD1 mv. Kursspring på de to sidstnævte er ikke nemme at spå om - ligesom førstnævnte heller ikke er. Men at tro det er en begivenhedsfattig
-
den sidste kvalificerede "tvivler" her på PI, som jeg kan huske, var Troldmanden. Det kunne være rart med nogle underbyggede kontrærere synspunkter til at udvide horisonten.
-
man må da ikke håbe der kommer flere godkendelser lige med det første
-
Nogle af jer er ALT for utålmodige.. hvad er problemet i kursudviklingen? At den har stået stille et stykke tid.. at den i en periode ikke stiger på gode nyheder? Forklaringen er, som i alle andre aktier, at fremtiden til en vis grad en inddiskonteret i kursen. Det er osse forklaret at nuværende kurs delvist indregner 1. linjen. Det er da nemt at forstå: efterhånden som 1. linje scenariet udfolder sig (fx gode Alcyone data på ASH) vil kursen stige.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind