Genmab — Juli 2017
-
ja fremtiden ser virkelig interessant ud som Genmab investor

-
Ofatumumab. https://scleroseforeningen.dk/nyhed/dilemmaer-ved-ocrelizumab
I Sverige mener Anders Svenningsson (proff. Karolinska) at ocrelizumab får svært ved at komme ind på markedet, medmindre prisen sænkes drastisk:
»Min holdning er, at vi vil fortsætte med systematisk brug af rituximab som den primære B-cellehæmmer og kun tilbyde ocrelizumab eller ofatumumab (en tredje B-cellehæmmer) ved utilsigtede bivirkninger,« -
Det bliver spændende at se resultater fra Ofatumumab.
-
Lige tilbage igen: i CITI's mål på de 1.800 er MM (og øvrig pipeline (Tisotumab mv) discounted (derisced) med 15 pct) og først derudover 259 for foreløbig mulighed i solide tumorer. Altså1800 plus 259. De regner jo så med en derisked DCF kurs på pt 3.500 :-). Og misforstå mig ikke - jeg er ikke ved at indregne "alt" - men perspektiv er der til fulde
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind