Genmab — Juni 2017
-
Med hensyn til Genmabtråde i vore Facebooktråde så henviser jeg hele tiden til vores chat her på PI. Der er derfor forholdsvis meget lidt aktivitet der.
-
Med hensyn til Genmabtråde i vore Facebooktgruppe
så henviser jeg hele tiden til vores chat her på PI. Der er derfor forholdsvis meget lidt aktivitet der. -
Jeg bruger trådene mest til at lægge nyheder i og derefter henvise hertil.
-
Genmab og de "teflonbelagte" aktiemarkeder har opført sig upåklageligt i ugens løb og været i det positive hjørne med flotte stigninger. Alt er således som det skal være en solbeskinnet fredag aften i Regstrup, hvor jeg lægger sidste hånd på analysen om Nuevolutions små molekyler og ser frem til weekendarbejdet med cannabissektoren til Dansk Aktionærforenings kommende medlemsblad. God pinse til alle.

-
Tak og sorry JKY..Jeg slettede og genpostede.
-
Mobiltastatur har fanden skabt.

-
Citi's nyeste reference omkring cd38's rolle http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0092867417304294 - hvis tiden er knap kan man blot læse "Discussion". God pinse til alle !
-
Fra Celgenes Q1 CC: Michael Pehl: An important near term growth driver in the U.S. will be the expected (min fremhævelse) FDA approval of POMALYST in combination with daratumumab for relapsed refractory myeloma by June of this year. https://seekingalpha.com/article/4066320-celgene-celg-q1-2017-results-earnings-call-transcript?part=single
-
Hold nu op Solsen. Vi kan læse herfra og til mandag aften. Det er squ for langhåret efter 3 glas rødvin

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind