Genmab — Juni 2017
-
@Darvin. Tag en kigger på ProInvestors FB. Her er en enkelt side/resume fra rapporten. Men jeg er helt sikker på at de bedste pointer allerede er i denne chat
-
Hov det sidste kom ikke med! Det var en stor tak til alle jer der flittigt deler viden og indsigt.

-
Jeg siger også tak til Sukkeralf, Solsen, Bulder, Gentogen og mange flere. Det er fantastikt og kunne få den hjælp, når der er ting jeg ikke forstår.....
-
Med hensyn til Genmabtråde i vore Facebooktråde så henviser jeg hele tiden til vores chat her på PI. Der er derfor forholdsvis meget lidt aktivitet der.
-
Med hensyn til Genmabtråde i vore Facebooktgruppe
så henviser jeg hele tiden til vores chat her på PI. Der er derfor forholdsvis meget lidt aktivitet der. -
Jeg bruger trådene mest til at lægge nyheder i og derefter henvise hertil.
-
Genmab og de "teflonbelagte" aktiemarkeder har opført sig upåklageligt i ugens løb og været i det positive hjørne med flotte stigninger. Alt er således som det skal være en solbeskinnet fredag aften i Regstrup, hvor jeg lægger sidste hånd på analysen om Nuevolutions små molekyler og ser frem til weekendarbejdet med cannabissektoren til Dansk Aktionærforenings kommende medlemsblad. God pinse til alle.

-
Tak og sorry JKY..Jeg slettede og genpostede.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind