Genmab — Juni 2017
-
Først efter desserten.

-
@Sukkeralf. Jeg så du havde nogle diskussioner på EI med aktør derovre, der mente at Car-T ville gøre Genmab arbejdsløse. Hvor risiko ser du på konkurrence fra Car-T, og hvor lang tid tror du der går inden Car-T kan komme på markedet? Jeg har også tidligere læst at Herlev Sygehus foretrækker Car-T fremfor Darzalex, hvilket undrede mig meget. Normalt er en virksomheds hjemmemarked jo det stærkeste.
-
Vi så flotte CAR-T BCMA data lige før ASH sidste år, så det rykker tættere og tættere på. Indtil videre har jeg læst mig til at bivirkninger, prisen og den lettere besværlige procedure vil holde behandlingen væk fra de første linier, men synes det er for tidligt helt at udelukke endnu. Teknologien er stadig meget ung, så man bør følge med og se hvorledes det tager sig ud indenfor andre indikationer
-
Tak Sukkeralf. Jeg kan heller ikke se Citi en eneste gang nævner Car-T som en trussel med Darzalex i deres analyse,
som trods alt er på 52 sider! -
-
These may include unexpected organ damage, neurologic toxicities like speech impairment, seizures, hallucinations and facial nerve palsy. Some trials have even been shut down due to patient deaths - See more at: http://www.curetoday.com/publications/cure/2017/hematology-1-2017/weighing-the-benefits-and-risks-of-car-tcell-therapy-the-stakes-are-high#sthash.JFbePcoT.dpuf
-
-
Citi nævner Keytruda, som en trussel. Og i mindre grad Isatuximab og MOR202, samt CD38/CD3 bispecific (Xencor/Amgen og jo BCMA Car-t (Celgene/Bluebird), samt naturligvis MorphoSys retssagen. Men de anser ingen af dem som særligt nævneværdige.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind